Jom Dapatkan Maklumat dan Tips Kesihatan - Jari Jemari Menari

Jun 6, 2020

Jom Dapatkan Maklumat dan Tips Kesihatan


Assalamualaikum & Hi readers ❤️️

Apa khabar semua? Sihat? Harap semuanya dalam keadaan yang sihat. Stay safe semuanya. Covid 19 masih lagi belum pulih dan diharapkan kita semua dapat menjaga diri kita masing-masing sebaik-baiknya. Ikut SOP yang diberi kerajaan. Norma baru yang kita hadapi sekarang mungkin kita tidak biasa lagi tapi mana tahu in future kita dapat kembali seperti sediakala semula. 

Okay, let's proceed with our title. 

Ika selalu terfikir di mana agaknya kita nak baca artikel mengenai perubatan?. Adakalanya ketika kita dalam kedaan curious dengan perubahan yang terjadi di badan kita. Kita akan panik dan risau. Dengan membaca artikel dari sumber yang tepat dapat membuatkan kita jadikan bahan rujukan sebelum berjumpa dengan doktor. 

Laman web kesihatan yang selalu menjadi rujukan Ika iaitu Tips Kesihatan. Di sini anda boleh dapatkan informasi berkenaan penyakitjenis rawatan dan yang paling best sekali mestilah sebab ada banyak tips untuk gaya hidup sihat



Apa yang ika suka berkenaan web ini adalah kerana penulisannya yang santai, mudah difahami dan kalau ada terma perubatan pun akan diterangkan secara ringkas. 
Selain itu, saya juga boleh print setiap artikel yang ada kat sana kalau nak tunjukkan dekat mak ayah atau pelajar, dengan hanya tekan ikon print di hujung artikel. Format printing dia memang cantik dan tak serabut. 
Kalau anda ingin mencari maklumat berkaitan sebarang penyakit atau apa-apa sahaja berkaitan kesihatan bolehlah melawat ke sana ya. 



2 comments:

Warisan Petani said...

Bolehlah terjah web kwsihatan tu
Tak pernah buka lagi

Sha Mohamed said...

Kena rajin cari tips kesihatan tambah waktu sekarang nie.. tq share Ika..