Meet & Greet Tun Laila X Bath Garden - Jari Jemari Menari

Aug 18, 2024

Meet & Greet Tun Laila X Bath Garden


Assalamualaikum & Hi pembaca sekalian ♥




29 June 2024 : Lupa nak update special event ni dekat dalam blog. So harini, marilah kita mengimbas kembali. Sebenarnya sangatlah random pergi ke Tun Laila's Girl's Talk Session X Bath Garden ni. Tak plan. tapi masa tengah scroll X. Ika ada nampak yang Tun Laila ada mention pasal M&G ni. Tapi only for 50 participants only. 


So siapa yang terpilih dapat dapat lagi pergi. Ika terus isi form. Dengan harapan ada la terselit rezeki dapat jumpa Tun Laila in person. And ika paksa one of my close friend untuk register juga. Saja ajak dia sebab tahu kiteorang dua memang perlu pergi event macamni untuk boost up and absorb energy Tun Laila. 




And akhirnya, dapat info yang kita & kawan kita shortlisted. Yayy. Happy me :) Secara automatik terus ada plus one. Bertempat di Dasher Smart Home, Setia Alam. Pukul 10.30 am - 1 pm. Oh ya, dress code untuk event ni ialah pink or  white. Kita pilih untuk pakai warna pink instead of white sebab kita tak ada keyakinan nak pakai warna tu. Silap haribulan nampak baju je berjalan hshs. First time dapat pergi event yang tak ada kaitan dengan buku. Bila tengok gigirl lain dress up lawa-lawa. Auto rasa kerdil. 


So move forward, kita macam starstruck sikit masa Tun Laila depan mata. Selalu tengok dia dekat Tiktok je. Kalau dari kaca mata ika. Ika suka cara Tun Laila bawa diri dia dalam medsoc. Dia tak berpura-pura jadi orang lain. Dia jadi diri dia sendiri. Suka dengan tahap keyakinan yang di ada. Tambah pula dengan kerjaya dia sebagai seorang lawyer. Dia boleh dijadikan contoh yang baik buat pengguna medsoc yang lain. 





And buktinya memang bila depan-depan pun. Selain dia sangatlah cantik and so smol. Kita suka tengok cara dia berikan respon untuk soalan-soalan yang diberikan and cara dia jawab soalan pun bukannya asal boleh saja. Dia tahu apa yang dia cakap. :) Banyak yang Tun Laila share. Bukan saja mengenai diri dia. Tetapi diselitkan juga dengan nasihat dan random talk (kerjaya, kerja, kewangan, kehidupan & tips). Tapi mostly, banyak yang nak tahu macam mana cara Tun Laila boleh jadi sangat confident. Hopefully, sharing Tun Laila dapat membuka mata buat kita semua. Dalam banyak-banyak benda. Ika suka satu ayat dari Tun Laila. 


JANGAN BANDINGKAN DIRI KITA DENGAN ORANG LAIN. 

TAPI BANDINGKANLAH DENGAN DIRI SENDIRI


So, enjoy sedikit gambar yang sempat ika capture masa hari kejadian. Tak sempat nak pegang kamera sebab kitanya terlebih fokus hshs. 

"Its's not always rainbow and butterflies"








Talk yang memang berikan positive vibes. Tak rasa menyesal lansung bangun awal pagi semata-mata nak ke sini. Berbaloi and weekend saya pada minggu itu berlalu dengan baik. And the best thing is semua participants dapat goodies beg. Bath Garden sangat bermurah hati bagi full size of product. So, ika dapat scent Coconut Hibiscus  Shower Gel, Shea Butter Scrub & Shower Puff. Shower Gel dia wangi. Lurve. 

Thank you Tun Laila & Bath Garden. 

Shopee Bath Garden 

2 comments:

fanny_dcatqueen said...

Ohhh saya pernah diksh sabun bath garden ini oleh teman Malaysia. Wangiiii nya saya sukaaa 😍😍. Menarik acaranya. Dan memang Tun Laila ini cantiiik sangat. Yg berbaju putih kan ya kak?

Ika.S said...

Wah. Jadi, awak suka bau yang mana? Fav saya Coconut Hibiscus. Tun Laila yang pakai baju warna merah :) Boleh serach Tun Laila di Tiktok untuk lihat content-contentnya.