Sanah Helwah Dearself 2022 - Jari Jemari Menari

May 24, 2022

Sanah Helwah Dearself 2022

 


Assalamualaikum & Hi pembaca sekalian  ❤️


Tak tahu nak mula dari mana sebab jarang nak share hal peribadi dalam blog. Semalam, genap sudah usia tua. Tak ada apa lagi nak diperkatakan melainkan perasaan syukur. Tak sangka juga tahun depan nak masuk ke angka yang lain. Tapi apa pun, umur bukanlah pengukur segalanya. Jangan rasa bila makin meningkat usia. Semuanya terbatas. Tidak. Hargai setiap masa yang anda ada. Sayang semua yang ada disisi anda. Yang penting hargai nikmat yang Allah berikan dari sekecil-kecilnya hingga sebesar-besar nikmat. 


Jika rasa diri sedang diuji, ingat pasti ada manisnya kelak. Sabar (remind diri sendiri). 


Terimakasih Ya Allah atas pinjaman nyawa, nafas dan jasad ini.

Dikelilingi dengan insan-insan tersayang dan dicintai. Sahabat andai yang jika dilihat ternyata sedikit namun yang sedikit itulah yang sentiasa ada. 

Kesihatan yang baik untuk mencari rezeki. 

Terimakasih juga atas doa kalian buat diri ini. 

Doakan yang baik-baik buat diri ini. Banyak yang ingin dicapai dan dihajati. Semoga Allah mendengar setiap doa dan perkenankan :) 


Tak expect ini akan datang semalam. Buat susah-susah je. Kau doakan aku pun dah cukup. Terimakasih wa sebab selalu cakap yang kau sayang aku haha. Jarang la kawan nak confess sayang. Selalunya malu. 



Rasa macam nak buat giveaway ringkas la. Tapi nanti okay sebab sekarang rushing nak kejar dateline reviu buku. Nanti dah selesai semua. Akan dipertimbangkan. Sebab dah lama rasanya tak buat giveaway dekat blog :)

2 comments:

  1. Happy Birthday Ika..
    May Allah bless you and live happily with your love ones..

    ReplyDelete
  2. Happy belated birthday Ika..
    Tak sabar nak tgu GA Ika..

    ReplyDelete