Hermonisse 2: Keselesaan Pakaian Dalam Buat Para Wanita - Jari Jemari Menari

May 18, 2023

Hermonisse 2: Keselesaan Pakaian Dalam Buat Para Wanita

 

Assalamualaikum & Hi pembaca sekalian ♥


Sebelum ini, saya pernah beli banyak pakaian dalam di online platform. Secara jujurnya, memang tidak dinafikan kalau nak compare dari segi harga. Memang banyak yang dijual dengan harga yang tak masuk akal di online platform (terpaksa rahsiakan). Sangat murah , sampai boleh beli lebih dari 10 sekaligus. Tapi, adakah kualiti yang kita harapkan itu sama dengan pakaian dalam yang pricey?. 


Kemudian, keselesaan yang dicari itu bukan semuanya seamless bra boleh berikan kepada kita. Boleh jadi bila sampai, mungkin saiz lebih kecil. Memang ada dinyatakan yang free size dan sesuai untuk semua. Tapi kadang unexpected thing can happen also. Dan bertambah parah bila material dari kain yang panas. Duit habis, hati tak puas. Sedih kan? Harini, ika nak memperkenalkan satu website yang menjual pakaian dalam wanita iaitu Hermonisse





Korang boleh pergi ke website mereka untuk lihat pelbagai jenis pakaian dalam yang dijual. Bukan satu jenis tapi ada lebih dari 5 jenis. Sebagai contoh push up bra, cami top, seamless bra, strapless bra, lace bra, plus size bra & banyak lagi. Satu jenama yang bakal menghabiskan duit para wanita dengan jayanya. Apa yang ika perhatikan, design pakaian dalam mereka memang up to date. Sangat verstail dan cantik. Warna juga menarik. Tapi harini yang ika nak highlight ialah Comfy Wear Plus Size Seamless Bra .

Untuk pattern ini, saiz yang ada dari M - 6XL. Yang mana badan jenis chubby tu tak perlu risau lagi.Confirm muat. Kita juga boleh rasa cantik dengan memakai pakaian dalam yang cantik. 



Antara kelebihan Comfy Wear Seamless Bra ini ialah :- 

1. Fabrik: Nylon & Spandex. Disebabkan ika dah cuba seamless bra yang ini. Ika berani untuk cakap yang fabrik ini tidak panas. Memang senang untuk dikeringkan selepas basuh. Hanya perlu jemur saja. Itupun tidak perlu jemur terlalu lama. Tengok-tengok dah kering :) Happy me happy life. 


2. Sokongan Bebas Kesakitan Ika berani jamin yang kalian akan selesa pakai jenis seamless bra ini. Confirm muat dan tak sakit di bahagian dada kerana tiada wayar yang menyakitkan untuk support bahagian dada. Walaupun tiada wayar. Tapi masih terletak elok. Strectable & Selesa. Jenis memeri ni sebenarnya bagus sebab dia akan melekat mengikut tubuh badan kita. 


3. Pilihan Warna:  Ada 4 warna iaitu Pearl Black, Silver Grey, Mustard Green & Red Velvet. Warna yang sedap mata memandang. Ada earth tone colour dan ada 1 warna yang bright & sexy. Tapi masih dalam kategori bukan warna yang pop out. 


4. Harga Affordable: Dengan harga RM 79. Ika rasa berbaloi dengan kualiti yang korang akan dapat. Kita spent duit beli something price. Mesti akan dapat pulangan yang berbaloi iaitu ketahanan produk tersebut. Kalau pandai jaga memang boleh pakai lama. Macam yang ika pernah cakap sebelum ini. Beli benda murah memang boleh dapat banyak tapi tahan lama tak?. Tak. Sebab mungkin akan cepat koyak dan sebagainya. 


Jatuh cinta dengan rekaan design seamless bra Hermonisse ini. Kalian juga boleh baca review yang positif dari pengguna seamless bra Hermonisse ini. Ika aim untuk dapatkan lebih banyak lagi di website mereka untuk dijadikan koleksi kesukaan :) Kalau boleh nak semua yang di website ada dalam closet ika. Kalau kalian berminat, boleh serbu ke website mereka. Sign up seperti biasa dan gunakan baucar code ini:

IKA10 untuk 10%off. 

https://hermonisse.com.my/products/plus-size-comfy-wear