PG MALL: MEGA 8.8 PRE SALE - Jari Jemari Menari

Jul 30, 2020

PG MALL: MEGA 8.8 PRE SALE


Assalamualaikum & Hi readers ❤️️

Pada sesiapa yang suka shopping online mesti selalu nanti-nantikan sale pada tarikh istimewa iaitu pada 8.8 akan datang ini. Mesti ramai yang tertunggu-tunggu dan ada yang dah aim dah pun barang apa yang nak dibeli nanti sebab tahu harga yang ditawarkan di online website tersangatlah berbaloi dan menguntungkan. 

PG Mall jugak tidak ketinggalan untuk berikan harga yang jimat buat pembeli mereka. Justeru itu, pada 8.8 nanti akan ada Mega 8.8 Pre Sale. Wow. Tak sabar pulak rasanya nak explore website PG Mall. Dekat website PG Mall terdapat 14 kategori seperti fesyen bagi lelaki & perempuan, barang elektrik, barangan dapur, sukan & macam-macam lagi tau. Jadi, ianya sesuai buat semua jenis golongan samaada muda atau tua. 




Buat pengetahuan kalian semua, ini adalah sedikit info ringkas mengenai PG Mall. 
PG Mall merupakan ecommerce platform NO 1 di Malaysia. Ditubuhkan pada tahun 2017. Dan PG Mall merupakan salah satunya local ecommerce. Dan mereka berada di rank yang ke 3 sebagai Top 3  E Commerce Site di Iprice Sight. Satu pencapaian yang bagus! Dan PG Mall juga terima semua ewallet. 




BEFORE 8.8

Mesti korang semua eksited nak tahu lebih lanjut mengenai Mega 8.8 Pre Sales di PG Mall ni kan? . Mega 8.8 Pre Sales ini akan berlansung pada 3/08/2020 sehingga 7/08/2020.  Maknanya, sebelum 8.8 korang semua dah boleh dapat good deals dah. Mana tahu ada yang tak sabar nak shopping. Ada pelbagai tawaran menarik yang disediakan buat pembeli antaranya ialah:-

  • Daily Flash Deals As Low As RM 8 
  • RM 5 off with minimum purchase spending RM 38 applicable for new user only 
  • RM 15 off with minimum purchase spending RM 88 applicable for all users (exciting & new users)

8.8


Tepat pada tarikh 8.8.2020. korang boleh menikmati pelbagai tawaran menarik seperti: 

  • RM 8 off 
  • Discount up to RM 88 
  • Minimum purchase spending off RM 188 
  • RM 5 off with minimum spending RM 38 (applicable for new user only) 
  • RM 15 off with minimum spending RM 88 (applicable for existing and new user only)


PG Mall juga turut menyediakan Maybank QR Pay. Buat pengguna Maybank, anda boleh mengunakan QR Pay yang sudah semestinya ada keistimewaan mengunakan QR Pay ini. 

  • Get RM 5 off when you shop at PG Mall or MAE today until 31st July 2020. (LAST DAY TODAY)
  • Apply Promo Code: FLASH

Ika sendiri tak sabar untuk habiskan duit and shopping di PG Mall ini. Lepas tahu ada diskaun dan banyak lagi benefit yang lain, lagi teruja untuk ika beli belah di PG Mall. Macam-macam yang PG Mall tawarkan. Bestnya! 

Kita dah tak payah runsing untuk ke mall lagi kalau dah ada PG Mall. Shopping online kan lebih mudah geng. Jimat duit minyak dan tenaga kita. Lagi lagi sekarang COVID 19 masih belum pulih lagi, nak keluar pun masih rasa tak selamat. 


#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #Maybankqrpay #Mae #Mega88 #PreSales #eighteight #PresalesParty #PGMall4u #Cashback #points

4 comments:

Syazni Rahim said...

Senang nak beli barang online sekarang, banyak pilihan

Atie Zieya said...

nice

Sha Mohamed said...

Tak pernah lagi try shopping kat sini..

Couponkoz.my said...

thank you for sharing PG MALL. It really interesting to read and i hope keep post.