Hadiah dari Blogger Suria Amanda ❤️️

4:28 AM



Assalamualaikum & Hi readers ❤️️


Beberapa minggu lepas, ika ada terima satu parcel dari Pos Laju. Rupanya parcel dari Kak Suria Amanda. Maka, ika automatik tahu isi kandungan dalam parcel. Rezeki bulan Jan 2019. Ika jadi Top Komentator dekat blog Kak SA. Before this, pernah sekali jadi Top Komentator Blog Kak SA. Bulan Julai tahun lepas kalau tak silap. (Klik Sini) . Honestly speaking, ni bukan ayat mengampu. Actually, ika suka baca resepi-resepi yang dishare Kak SA. Macam macam gambar makanan ada. Haha. Terliur memanjang kalau singgah blog SA. 

Kadang kalau singgah blog Kak SA malam malam, mesti lapar. Dah kalau lapar tu, haha termakan la jugak pada waktu itu.




Terimakasih untuk hadiahnya kak SA. 2 buku resepi & 5 sampel Puresh. 

RESEPI SAJIAN BARAT MUDAH & CEPAT
RESEPI MI, MIHUN, KUETIAW KEGEMARAN. 


Insha'Allah, buku resepi ni akan sangat berguna untuk ika. Trust me hee. Semoga Kak SA sentiasa dimurahkan rezeki. Amin. Request Kak SA untuk tengok gambar ika dengan hadiah ni ada dekat Instagram. Kak SA kata dia tak pasti ika yang mana satu. Hee. Jom singgah ke blog Suria Amanda. 


You Might Also Like

24 comments

  1. wuuuu congratulation! clapclapclap =D

    ReplyDelete
  2. ika pasni kena rajin memasak ok hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi mudah mudahan begitulah sha hehe 🙊

      Delete
  3. Wahhh. Bestnya. Kak SA ni memang ramah la, pandai masak pula tu.
    Suka tengok post dia.
    Tahniah ika.

    ReplyDelete
  4. wahh tahniah..bestnyaa dapat adiah..kannn suka bce blog kak sa..byk share resepi..klo msuk blog kak sa kompem lapa

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah.. Tahniah Ika.. bolehlah memasak ye..

    ReplyDelete
  6. wahhh ika dapat hadiah buku resepi!
    mesti dah beratur resepi ape nak masak tu hehe

    ReplyDelete
  7. tahniah...wahh lepas ni banyak la masakan sendiri kan..

    ReplyDelete
  8. Tahniah ika. Lepasni boleh cuba semua resepi tu

    ReplyDelete
  9. tahniah..oo, ika la yg jadi top komentar kat blog SA..ada nmpk haritu masa SA announce pemenang...

    ReplyDelete

TOP COMMENTATORS ♥

Subscribe