Lazada Shopathon Blogger Contest-Part 2 - Jari Jemari Menari

Sep 25, 2018

Lazada Shopathon Blogger Contest-Part 2


Assalamualaikum & Hi readers ❤️️  

Disebabkan haritu ada join yang first session. So, kalini nak join yang second session pulak untuk melengkapkan contest dari Lazada ni plus untuk memuaskan hati sis. Hee. And yes. Lazada akan buat another sales iaitu Shopathon Blogger dari 21-27 September 2018. Of course korang kena pergi intai sales yang ada sebab selalunya harga memang cun dan murah sangat. Affordable gituww. 



Before that of course kena jawab soalan: 
Select three of your favourite brands on Lazada and tell us why you love them.

1.  Bonia

Bonia ada banyak handbag & wallet yang ika suka tengok. So many modern pattern. And of course banyak pilihan warna dan saiz. Memandangkan, ika suka pakai handbag yang jenis kecik. So, Bonia ada banyak jenis beg kecik yang bagi ika perfect size. Dan bukan ada untuk perempuan je, lelaki pun ada. Wallet, jam & beg. So, dua dalam satu. Dalam kita cuci mata untuk kita, boleh la cuci mata untuk adik lelaki ke, ayah kita ke, boyfriend kita ke, suami kita ke. Haha



Ini memang brand favourite ika dekat Lazada. Sebab ika pengguna produk Body Shop. So, bila dah singgah ke kedai Body Shop. Tapi during that time, usually. Macam berbelah bahgi nak beli ke tak. Bila balik tu, tiba tiba rasa nak beli pulak. So, tak payah la rasa susah payah nak patah balik pergi kedai tu. Just bukak dekat Lazada je. Lagipun, jimat la untuk kita. Jimat minyak kereta, tol serta tenaga kita haha.  Sebab kita dah try produk tu dekat store dia. So, we just need to pick and add to cart. Easy!



Dah lama aim nak beli kamera sendiri sebab rasa macam rugi sangat kalau pergi tempat lawa lawa and travel. Kita tak ada good camera. So, ika selalu usha dekat sini untuk tengok harga kamera idaman ika. Lagipun. Fujifilm ni boleh dikatakan jenama yang dah lama dan mampu bertahan sampai sekarang. Kira dia bukan la jenama yang cincai. Instant camera dia semua comel. Aih. 


So, itu antara 3 jenama fav ika dekat Lazada. And ada lagi banyak tapi mintak 3 je kan. Hee. So, all this Top 3. So gais jangan lupa untuk join contest ni. Sebab still ada masa lagi. Siapa yang termiss session one pun masih boleh join. Hee. And also, don;t forget to set  your date for Shopathon Sales