Menang Contest Patahnya Sayap Icarus Tiey Anam di IG. - Jari Jemari Menari

Nov 13, 2020

Menang Contest Patahnya Sayap Icarus Tiey Anam di IG.

 

Assalamualaikum & Hi readers ❤️️

Sebenarnya, ika suka follow account penulis di media social mereka. Sebab dari situ, kita boleh dapat perkembangan semasa mereka. Buku-buku yang bakal diterbitkan dan sebagainya. At the same time, mereka rajin juga buat contest. Ika sebenarnya masuk contest pun sekadar suka-suka. Just fullfill apa yang penulis nak untuk contest tersebut. Last month, ika masuk contest anjuran @tiey_anam. Penulis novel Patahnya Sayap Icarus & Sesungguhnya Itu Kamu. 

To be honest, ika baru je add penulis sebab ada baca review yang baik mengenai buku beliau. Berbalik  ceritanya, contest tu nak sepucuk surat yang ditulis bertemakan perkara/nasihat/teguran/peristiwa/kata-kata yang anda mahu kongsikan kepada diri sendiri pada masa akan datang. Jadinya, ika rasa ini peluang terbaik untuk ika menulis sesuatu walaupun secara ringkas.


Alhamdulillah. Rezeki bulan November ni. Penulis dm semalam cakap ika antara yang dapat hadiah utama. Happy and serious tak sangka. So, dia kata dia pilih surat ika yang Pakcik KK Mart tu. Ika hantar 2 penyertaan sebenarnya. Dua dua surat pun, peringatan untuk diri sendiri. Tapi, surat untuk Pakcik KK Mart tu memang kisah benar dan ika sampai sekarang pun masih teringat-ingat peristiwa tersebut. 


  • Novel Patahnya Sayap Icarus 
  • Sign Author 
  • Sktech Book 
  • Highlighter
  • Brooch 
  • Bag 
Terimakasih sekali lagi buat penulis untuk hadiah-hadiah ini. Yang kelakarnya, penulis memang ada cakap nak sign dekat buku. Tapi bila sampai pembalut buku elok je tak terusik. So, ika anggap yang penulis lupa la nak bagi sign dia. Tapi terasa nak belek buku. Terpaksa la ika buka plastik walaupun tak baca lagi. Memang sah ada sign dalam tu. Serius tak sangka. Haha. Baru nak feeling sedih. 

Alright, Jumpa di next entry. InshaAllah. 

9 comments:

Muhammad Naim Abdullah said...

Tahniah.. Rezeki tu

Tiara Sapphire said...

rajin masuk contest. tahniah ika :) ♕Tiara Sapphire♕

Cik TK said...

Wahhhh tahniah!!! Rezeki di bulan november.. rajin join contest..

Cuya said...

tahniah2..bestlh dpt buku

Dila Faizal said...

heheh tahniahh

Atie Zieya said...

wah,congratulation

sophea ◇ said...

wahhh congrats ye

Cik Puan Ena said...

Comelnye highlighter tuu.. Tahniah ye.u deserve it. Ena pon suka follow penulis novel.

Sha Mohamed said...

Tahniah Ika