Menangi Hingga RM1 Juta dengan Shopee Live 11.11 Jualan Hebat Tahun Ini Mari berseronok dengan Kotak Duit Misteri di Shopee Live! - Jari Jemari Menari

Nov 7, 2023

Menangi Hingga RM1 Juta dengan Shopee Live 11.11 Jualan Hebat Tahun Ini Mari berseronok dengan Kotak Duit Misteri di Shopee Live!


Assalamualaikum & Hi pembaca sekalian ♥



Bersiap sedia untuk menikmati jualan hebat terbesar tahun ini pada harga terendah. Ya, Shopee 11.11 Jualan Hebat kembali lagi tahun ini di mana anda boleh menikmati promo terbaik, hiburan menyeronokkan, dan penjimatan terhebat! Tandakan kalendar anda bermula hari ini sehingga 14 November 2023 untuk pengalaman membeli-belah extravaganza yang lain dari yang lain. 


Ini baru sahaja permulaan kerana Shopee menambahkan lagi keseronokan kerana anda berpeluang untuk memenangi sehingga RM1 Juta melalui Shopee Live! Di 11.11 Jualan Hebat, jangan ketinggalan untuk menikmati promo hebat, baucar menarik, dan potensi untuk menang besar dengan Shopee. 




Menangi Hingga RM1 Juta dengan Shopee Live: Shopee 11.11 Jualan Hebat menawarkan peluang untuk menang besar sambil menonton selebriti kegemaran berceloteh tentang trend fesyen dan kecantikan terbaharu. Shopee Live lebih meriah dengan peraduan Kotak Duit Misteri yang berlangsung hari ini sehingga 9 November pada jam 8 malam dan pada jam 10 malam dari 10  - 11 November.


Dengan hadiah utama sehingga RM1 juta untuk dimenangi, tahun ini menjanjikan keseronokan dan peluang lain dari yang lain. Untuk menyertai peraduan, pengguna perlu menebus kod unik dari laman utama peraduan dan melengkapkan satu ‘checkout’ strim langsung untuk layak disenaraikan sebagai pengguna bertuah yang terpilih untuk bermain Kotak Duit Misteri. Jom membeli melalui Shopee Live untuk terpilih — lagi banyak anda membeli, lagi tinggi peluang untuk menang!


Penghantaran PERCUMA Tanpa Perbelanjaan Minimum: Lambaikan selamat tinggal kepada kos penghantaran kerana Shopee menawarkan baucar Penghantaran Percuma, yang boleh ditebus setiap hari pada jam 12 pagi. Jangan lupa tebus baucar ketika ‘checkout’ pada 11 November. 


Diskaun 90% di Shopee Live: Inilah acara membeli-belah yang ditunggu-tunggu! Tonton Shopee Live untuk promo terbaik dalam talian dan berhibur bersama jenama dan penjual kegemaran anda. Jangan lupa untuk menebus baucar diskaun 90% Shopee Live yang boleh didapati sepanjang hari pada 11 November!


Promo 'Knockout' RM11: Jom mengembara ke dunia barangan diskaun termasuk kasut, ‘headphone’, beg, baju, alat solek, topi, dan banyak lagi, kesemuanya berharga RM11. Anda cuma perlu memilih barangan yang digemari dan tambah ke ‘cart’, kemudian tandakan 11 November 11 pagi dan 8 malam di kalendar anda untuk memastikan anda tidak ketinggalan dengan promo luar biasa ini. Jangan terlepas untuk berjimat hebat. 


Shopee Mall: Membeli-belah tanpa risau dan jimat hebat di Shopee Mall di mana kualiti dan kepercayaan diutamakan untuk kepuasan anda. Dengan lebih 5,000 jenama terkemuka, kepercayaan dan kualiti adalah keutamaan kami. Beli dari jenama asli 100%, nikmati polisi pemulangan 15-hari, dan Jaminan Wang Kembali 8 Kali Ganda. Nikmati promo dan diskaun setiap hari daripada jenama terkemuka seperti 70mai, Dessini, Skechers, SKINTIFIC, Vinda, dan banyak lagi, terutamanya di Shopee Live. 


Keahlian Jenama Shopee Mall: Nikmati keistimewaan Keahlian Jenama Shopee Mall, dari akses VIP sehingga penjimatan hebat, yang disesuaikan untuk meningkatkan pengalaman membeli-belah anda. Pengguna boleh mendapat akses utama terhadap produk baharu, layak untuk mendapat diskaun dan promo khas untuk ahli, dan menebus baucar dan hadiah sambil memperoleh ‘points’ dengan setiap pembelian. Jenama-jenama terlibat termasuk Clef Skincare, Headsprofessionalparis, Johnson&Johnson, Lumi, Ogawa, dan banyak lagi.


Shopee 11.11 Jualan Hebat ialah gerbang untuk anda memasuki dunia peraduan menyeronokkan dan promo tanpa tandingan. Jadi, tandakan kalendar anda dan bersiap sedia untuk membeli-belah dan menyertai peraduan untuk berpeluang menjadi jutawan sambil menikmati pelbagai diskaun di musim membeli-belah ekstravaganza luar biasa ini. 


Layari Shopee 11.11 Jualan Hebat sekarang di https://shopee.com.my/m/11-11

 

1 comment:

Nieyla Nadia said...

Masa 11.11 tu ada juga la terbeli belah di shopee...
Nasib baik dapat free shipping tau hehe..