Wedding Gift - Printcious - Jari Jemari Menari

Sep 28, 2018

Wedding Gift - Printcious


Assalamualaikum & Hi readers ❤️️  

Selalunya ika akan ada small talk dengan mak ika pasal wedding gift. Ye la, lagi lagi bila kita pergi wedding kawan kita. Nak juga bagi sesuatu yang menarik untuk pengantin. Tapi, yang menjadi kebiasaanya. Ramai org akan menghadiahkan sesuatu yang boleh dikatakan normal dari dulu lagi iaitu macam set gelas, sudu, pinggan mangkuk, tuala dan sebagainya. 

Tapi kan, apa salahnya kalau sekali sekala kita hadiahkan pengantin sesuatu yang istimewa supaya mereka akan lebih rasa teruja dan happy dengan hadiah tersebut. Lepas ada discussion dengan mak ika. Mak ika suggest untuk berikan sesuatu yang boleh di custom made. Maksudnya sesuatu yang kita sendiri design. Ika cari banyak website yang menyediakan perkhidmatan tersebut. dan akhirnya terjumpa satu website: Printcious. Dekat sini, ada banyak sangat pilihan. Untuk birthday, graduation, anniversary, christmas, new baby, engagement dan termasuk jugak Wedding gift ideas for bride and groom & Personalized wedding gifts. Kalau dilihat apa yang boleh kita buat dekat sini. Ika yakin, ramai akan teruja. sebab ada banyak sangat pilihan. 

Kalau kita yang nak berikan untuk org pun dah teruja, apatah lagi yang menerimanya. Bila banyak pilihan, mula la rambang mata. Oh ya, Printcious jugak menyediakan perkhidmatan Bulk Order. Di mana kita boleh membeli secara pukal. Ika yakin harga yang ditawarkan oleh Printcious sangat berpatutan dan murah. 






Yang penting sebelum kita nak design apa saja yang kita nak. Kita kena sign up dulu. Ada account sendiri. Kemudian baru boleh proceed. Ika tertarik nak hadiahkan Throw Pillow untuk pengantin. So, ika nak design satu untuk pengantin sebagai hadiah. Senang saja step nya. Sebelum tu, ika akan cari gambar yang ika nak di google. Senang nanti bila kena letak gambar, dah ada :)

Click Throw Pillow > Pilih jenis pillow > Image (masukkan image yang anda mahukan) OR Text > Adjust dekat space yang dia dah berikan > Tekan Done. 






Jangn lupa untuk add cart. Dan teruskan pembayaran. Bagi ika personally. Website printcious sangat user friendly. Sesiapa saja mampu mengunakannya tanpa sebarang masalah. Sambil sambil tu, boleh baca customer review di home page. 

So, terhasil la design yang kita mahukan secara automatik. Kalau nak lebih teliti mengenai produk yang dipilih, boleh tengok gambar yang disediakan. Supaya kita akan dapat lebih clear image. Atau scroll di bawah. Ada full details. Mudah dan jimat. Printcious menjimatkan masa kita untuk mencari hadiah buat insan yang kita sayangi. Jimat masa juga sebab tak perlu untuk kita pusing satu mall semata mata nak cari satu hadiah. 


“If you are looking for best door gift ideas for wedding, don’t forget to contact them.
Or if you have any upcoming birthday party and would like to impress your guest, 
wedding photo booth rental is your best entertainment.
Don’t miss to click here too Button Badges MalaysiaBulk Order Color MugBulk Order Magic MugBulk Order LanyardBulk Order Mousepad.
We also welcomed any sponsorship to get sponsor for their event. Don’t miss out to grab this big opportunity by click here Sponsorship for Event.
Printcious is also available in SingaporeAustraliaHong KongCanadaPhilippines & Taiwan

13 comments:

Anonymous said...

Woah! I'm really enjoying the template/theme of this blog.
It's simple, yet effective. A lot of times it's
difficult to get that "perfect balance" between superb usability and appearance.
I must say you've done a amazing job with this. Also, the blog loads very fast for me on Firefox.
Superb Blog!

Asyiqin Roslee said...

Teringin jugak nak order dekat sini.. Tengah godek2 mana yang best ni. .Hihi

Azhafizah MN said...

macam macam personalized gift ada kat printcious. rambang mata nak pilih mana satu

Sha Mohamed said...

Seronok bila boleh customize hadiah untuk diberi.. yang menerima pun teruja..

Azlinda said...

Dah 3 order dr Printcious ni..mmg puas hati

Kak Sue said...

Macam-macam boleh order kat sini kan..

anakdenesor said...

best boleh customize sendri..2x da beli kat sini

Tengkubutang said...

kegemaran TB ni.. TB suka order bantal dekat printcious.. suka sangat .. tak pernah tak puasa hati.. cuma kadang lambat nak tunggu barang sampai.. huhu.. tapi ok la.. kena tempah awal.. jangan last minit je la kan

Cuya said...

Syok..leh design sendiri

Rabiahtul adawiyah said...

wahh cantiknya

Umi Nazrah said...

wah menarik ni. kalau dulu tercari-cari jugak la tapi sekarang dah ada camni, memudahkan la ^_^

Ciktie said...

Nak order juga la

ejulz said...

Terbaek servis ni :)