HARRY POTTER MUG & CERAMIC TILES - PRINTCIOUS - Jari Jemari Menari

Oct 24, 2018

HARRY POTTER MUG & CERAMIC TILES - PRINTCIOUS


Assalamualaikum & Hi readers ❤️️

Siapa sini yang suka decorate rumah? Tak kisah la bilik ke ruang tamu ke. Apa kata untuk kelainan, korang cuba customized sendiri apa yang korang suka untuk dijadikan decoration. Kalau risau taktahu dekat mana boleh customized, ika suggest untuk korang cuba ke website Printcious.Ika pernah tulis entry pasal Printcious. Printcious merupakan satu medium dimana mereka menyediakan perkhidmatan untuk korang design dan mereka akan realisasikan design korang tu jadi realiti. 

Memandangkan, ika peminat cerita Harry Potter. Ika nak hias bilik ika dengan sesuatu yang bercirikan Harry Potter. Kalau nak beli barang Harry Potter, ika taktahu pulak nak mencari dekat mana. Lagipun, keadaan sekarang memang tak mengizinkan untuk ika keluar. Siapa sini peminat Harry Potter? Angkat tangan sikit. Kita geng. Dekat Printcious, apa saja yang korang nak. Semua boleh buat. Asalkan korang kena kasi effort sikit untuk edit. Korang boleh letak gambar & any text. Ika terus terfikir Hogwarts Castle & Express. 


Hogwarts Castle Oil Painting. So nice! 

Nak tunggu parcel sampai dalam 3 - 7 hari. Ika risau jugak bila nak order barang kaca ni sebab nasib tak baik, mungkin akan dapat yang dah sumbing ke, pecah ke dan sebagainya. Tapi, Printcious secure barang kaca dengan bubble wrap yang banyak sgt. 
Sampaikan bila nak bukak tu, rasa mcm eh bila nak habis ni! Haha. Lupa nak cakap, ada kotak sekali ya. Bukan datang tergolek golek dlm plastik courier.  Ika puas hati bab ni. 

Bukak je barang, terus fall in love bila tengok barang yang ika order. Kualiti sangat baik dan bagus. Diterima dalam keadaan yang sempurna. Gambar dekat ceramic tiles and mug pun tak pecah dan blur. Punya la eksited sampai terus letak dekat atas meja belajar. Dan tak menyabar nak menghias bilik. 

Ceramic Tiles yang ika order: Ceramic Tiles - Triangle (25cm x 20cm/ 9.8" x 7.9")
Mug: Colour Mug

Tapi, korang jangan risau. Sebenarnya bukan ada ceramic tiles dgn mug saja. Ada macam macam lagi yang korang boleh pilih. Antaranya canvas, cushion, T shirt, bags, mousepad, puzzles dan banyak lagi. Sesuai untuk dijadikan hadiah untuk birthday, graduation, newborn baby, boyfriend/girlfriend/wife/husband/kids, dan banyak lagi. 


Photo Taken by me. Sorry for bad quality. 


Ika jamin korang mesti suka dengan hasil kerja dari Printcious ni. Semua info mengenai Printcious, cara pembayaran, courier apa yang digunakan, media social dan banyak lagi boleh tengok dekat bawah sekali dekat website Printcious.  So gais, tunggu apa lagi. Click website Printcious, dan order :) Happy shopping. See you gais in my next entry. InshaAllah. 


“If you are looking for best door gift ideas for wedding, don’t forget to contact them.

Or if you have any upcoming birthday party and would like to impress your guest, wedding photo booth rental is your best entertainment.


We also welcomed any sponsorship to get sponsor for their event. Don’t miss out to grab this big opportunity by click here Sponsorship for Event.

Printcious is also available in SingaporeAustraliaHong KongCanadaPhilippines & Taiwan

18 comments:

YEASLMN said...

cantikknyaaa :)

Ika.S said...

Hee thankyou sis <3

Cuya said...

very nice la..saya pun peminat HP! SEP SIKIT! hehehe....

Dayah Sprinter said...

Cantik. Terima kasih sharing tengah mencari jugak untuk hias bilik study

Shafyqah Azahar said...

cantiknya! nak order jugak la !

ejulz said...

cantik :)

Vitamin Syaza (VS) said...

Cantiknya ika! :)

Zinnia Z A said...

cantik lah ^^

apekinahdotcom said...

Cantik. Pernah juga guna servis printcious ni. Memang tip top servis dia.

Rini Ismail said...

Oh..ini yang Ika order. Lepasni boleh claim magic mug pulak kan..

Dunia Zumal said...

Ilham yang kreatif tu

Rinazul said...

Jom join kontest blogger terbesar https://www.rinazul.com/2018/10/contest-blogger-rm15000-anjuran.html

Dunia Zumal said...

Wah, cantiknya

aswaleyla said...

lawa mug tu

Ika.S said...

Yeahh ada geng. meh sep. hehe

Ika.S said...

Order sekarang sha haha. 🙈

Ika.S said...

Thankyou sis ☺️

Fatina said...

cantiknya ika! Harry Potter tuuu :D

Fatina Mudz