Hadiah Terbaik dari Printcious ๐ŸŽ - Jari Jemari Menari

Jan 29, 2019

Hadiah Terbaik dari Printcious ๐ŸŽ



Assalamualaikum & Hi readers ❤️️  

Mungkin, ada diantara kita yang akan runsing nak fikirkan hadiah apa yang patut diberi buat insan yang tersayang bila sampai tarikh istimewa mereka. Lagi lagi bila kita bekerja dan tiada masa untuk keluar survey and belikan hadiah dekat mall or mana mana saja. Maka dengan itu, janganlah kalian risau. Ada satu website yang menyediakan pelbagai jenis hadiah yang sesuai untuk semua jenis majlis.  Websitenya ialah Printcious. Apa yang bestnya dalam website Printcious ni ialah kita sendiri boleh customized hadiah yang ingin diberikan. Mudah dan jimat masa. Harga pun berpatutan. 

Kita cume kena luangkan sedikit masa untuk piliih hadiah dalam website ini & effort utk customized hadiahnya. Kemudian, tunggu hadiah tu sampai untuk kita berikan kepada org yang kita sayang. 


Antara hadiah yang boleh diberikan ialah Tshort, Canvas,Casing Phone, Pillow, Mug dan banyak lagi. Bukan itu saja, pilihan untuk kita customized sendiri juga banyak. Printcious sudah sediakan template bagi memudahkan kita untuk terus edit. Bagi yang baru nak berjinak jinak dengan Printcious, ika rasa tiada masalah untuk memahami cara untuk edit. 


Nampak tak mcm mcm hado. Rambang pulak mata ni nak pilih. Haha.

Ika nak tunjuk sedikit cara cara untuk korang yang baru first time nak cuba customized hadiah dekat Printcious. Quick Tutorial gituw.  Dengan 4 cara yang mudah ni, korang hanya perlu ikut arahan sahaja. 


1: Pilih produk apa yang korang nak bagi hadiah. If korang nak hadiahkan bantal. Click bantal. Pillow pulak terbahagi kepada 4 jenis. Terpulang dekat korang nak pilih yang jenis macam mana.  Ada Throw Pillow, Cushions (Square), (Love), (Rectangle). Dan ada diantara pillow tu yang korang boleh pilih warna. Pilih bantal yang korang nak. 


2 & 3 Klik Start Designing. Atau kalau korang malas nak design sendiri. Boleh terus pilih apa yang Printcious dah sediakan. Just click Buy Now. tapi kalau korang taknak, click start designing. dah korang akan nampak ada bantal kosong. If nak masukkan gambar, tekan image. Dah masukkan image. Ajust ikut kotak yang dieorang dah bagi. 

Kemudian, kalau rasa ada nak tambah ayat, tekan add text. 

Nak tukar warna pun boleh. No problem. And dah puas hati. Click DONE. 


4: Place Order. Lastly, korang add to cart & proceed to checkout. Simple! :) 



Itu adalah quick tutorial dari Ika. Ika yakin korang boleh explore lebih dari ni. Ini hanya untuk org yang baru first time masuk ke website Printcious. Tunggu apa lagi. Printcious sekarang pun tgh bagi promo. Harga pun murah. Ika sure korang mesti akan eksited untuk tunggu barang yang korang sendiri customized. Memang nampak sangat eksklusif. 

Lawati media social Printcious untuk ketahui lebih lanjut lagi: 

5 comments:

Mrs Pip said...

Kak pip baru2 ni buat canvas print..

ejulz said...

wahhh. tahniah :)

Sha Mohamed said...

Meriah design dia.. boleh bubuh personal touch tu yang buat lagi ohsem..

Ciktie said...

Dah sampai dah yang kita design !! Cantik dan yang paling penting orang tu suka

Siti Yang Menaip said...

hadiah yang kita customized sendiri ni lebih ada sentimental value =)